Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2015 18:58 - Д-р Катерина Билай -жената скенер: Лекувам с енергия - за 15 минути язвата изчезва!
Автор: mit777 Категория: Туризъм   
Прочетен: 2702 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 05.04.2015 19:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Първият потомствен граф е дядо й, удостоен с титлата от руската императрица Екатерина заради героизма, проявен в Руско-турската война.

ГРАФИНЯ БИЛАЙ: БОГОРОДИЦА Е БЪЛГАРКА, ИИСУС ВИ ПАЗИ!

Той получава и имение в Козелияинский район (Полтовска област). Умира дни преди революцията - октомври 1918 г. На следващата година баба й решава земята да бъде раздадена на хората. След като веднъж “умира”, откарана и оставена в моргата, д-р Билай придобива дарбата да лекува.
                 Катерина Билай: Иисус е българин

image
- Доктор Билай, разкажете ни нещо за себе си. Вие сте лекар по професия.
- Да, аз съм лекар, специалист по вътрешни болести, но не съм работила нито един ден като лекар.
- Каква е причината?
- След като завърших института, бях поканена на работа в Москва, в института НЛО от проф. Наумов. Той беше попаднал в ядрен взрив в лаборатория и пет денонощия е бил в кома. След като излиза от комата, започва да “вижда”. Той ме покани на работа. Каза ми, че знае за моите възможности и способности и иска да работя при него. Затова аз започнах там работа и работих почти 13 години. След като се разпадна Съветският съюз, отидох в Украйна, защото и децата, и родителите ми бяха там. Тогава отворихме в Киев Център по екология на душата - лечение с нетрадиционни методи. Работихме с Лариса Соловьова и още 32 човека - проверени, за да вършат добро. Хора, които се стремят към доброто.
- Вие кога открихте, че имате такива способности?
- Когато навърших 29 години, получих първо инфаркт, след като съпругът ми катастрофира и почина. Изживях го много тежко. След една година ми се спука апендиксът, получих перитонит и си заминах... Попаднах в моргата. Седем часа и половина бях в моргата, а след това - още два часа на операционната маса.
image
- Сметнали са ви за мъртва?
- Да. От 12,30 до 5,30 ч. съм стояла в моргата. До мига, в който там влязъл стажант-лекарят Евгени Черняховски, интернист, практикуващ преддипломна практика. Сега вече зная, че Господ го е изпратил, защото в моргата имаше много хора, а той се спря на мен. Когато започнал да ми прави аутопсия,  видял, че тече кръв, а при мъртвите хора това е невъзможно. Тогава започва да ми прави изкуствено дишане и масаж на сърцето. След много усилия сърцето ми отново започнало да бие. А аз в това време бях горе и видях деветте си живота. Оттам започнах да падам. Видях се в моргата, видях разрязаното си тяло, когато ми правеха изкуствено дишане. Тогава ме върнаха обратно в болницата и веднага започнаха да ми правят операция, която продължи 12 часа. Отстраниха ми всички черва... Стоях там още четири денонощия. Събуди ме от комата гласът на майка ми. Познах я по гласа, но когато отворих очи, там стояха три жени. Аз не можах да позная коя от тях е майка ми. Избирах по хубост (смее се). Бяло петно - не познавах децата си, майка си, не помнех нищо.

Възстановявах се една година, половин година ходех на работа, но общо взето, около три години, когато срещнех хора на улицата, мои познати отпреди, не ги разпознавах. Те ми казваха: “Катя, здравей!”, а аз не знаех с кого говоря. Но се възстанових. След това ме накараха да уча медицина, защото първото ми образование беше икономика и бях гл. счетоводител на Водна електроцентрала. Отидох да уча, завърших и започнах работа в центъра по НЛО. Но още докато учех, получавах информация от рождения ден на човека - от първия ден на раждане и докато е жив. След като завърших медицина, трябваше да направя избор - да лекувам или да предсказвам. И аз, разбира се, избрах да лекувам.
- Т.е. вие сега само лекувате?
- Да, избрах това и досега лекувам хората. Но, понякога ми се дава информация.

- Как протича лечението при вас?
- Първо прочиствам подсъзнанието, прочиствам душата, защото първопричината на всички проблеми започва от състоянието на душата. Аз имам образование психоеколог на човешката душа - първо, и второ - ениопсихология и сугестология. Завършила съм ги след медицината. Завърших лондонската академия по медицина на психоенерго-сугестивните науки и защитих професорска степен във Вашингтонския университет. Там ми беше проверена енергията, с която работя. Зафиксирано е, аз съм 12-та, която работи с такава енергия, която тече като мляко, като се моля на Бог.

Предлагаха ми да остана да работя във Вашингтон, но аз не исках.
- А вие защо дойдохте да работите в Бургас?
- Аз съм българка. Дойдох в България, първо, защото бях поканена да лекувам една жена, майка на бившия началник на Гранична полиция. Той живееше в София. Казваше се Димчо, но фамилията му съм забравила. Майка му беше парализирана и аз дойдох тук да я лекувам. След това започнаха да ме търсят много хора. Лекувах в Кюстендилско, след това в Дупница, в Пловдив, във Варна и накрая - в Бургас.

- Какви заболявания лекувате? Само с енергия ли го правите?
- С енергия, с ръце. След като изчистя душата, виждам физическото тяло. Виждам всички органи, с изключение на: белите дробове, кожата, състава на костта вътре в нея. Не лекувам вируси и инфекции, психични заболявания. По-лесно ми е да ви кажа какво не лекувам. Всичко друго - лекувам. Правя дори и операции вътре в корема. За 15 минути изчезва язвата.
image
- Тези безкръвните операции, които се правят от филипинските хилари?
- Не знам какво правят филипинските хилари. Аз отварям пъпа и изваждам камъни, зарастват язвите. А понякога не правя това, а намествам всички вътрешни органи - аз ги виждам. Понякога насочвам пръсти и ръката ми прави сама каквото трябва. Старая се максимално да не бъркам в корема - само ако е необходимо. Звучи невероятно, но тази бяла като мляко енергия помага за зарастването на язви и отворени рани, които при захарния диабет по принцип са нелечими. Само при 15-минутна безкръвна операция няма и следа от травмата. Логично обяснение нямам за всичко това, за мен е Божия воля. Мога да възстановявам изсипвания, лекувам язви, гастрити, колити, превити матки, миоми, аденоми, заболявания на простатата, проблеми с потентността, извадени и изкълчени крайници, дископатии. Пръстите ми са сякаш заредени с лъчи, от които болката за минути изчезва, и то завинаги. Лекувам безплодието с лекота. А хората, на които не мога да помогна, ги връщам. Не мога да излъжа Господ и себе си. Ако злоупотребя с дарбата си и ви кажа нещо невярно, ще ме накажат. Имам деца и внуци и не искам и те да страда
т.
Катерина Билай _ VBOX7
БЛИЦ Здраве - Д-р Катерина Билай_ Лекувам с енергия - за 15 минути язвата изчезва!








Гласувай:
6



1. esen - Много интересно!
10.04.2015 02:01
Дали лекува счупено?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mit777
Категория: Туризъм
Прочетен: 2622157
Постинги: 752
Коментари: 280
Гласове: 953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930