Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2015 06:37 - Ванга предрекла смъртта на Джуна - двете ясновидки с общи зловещи предсказания
Автор: mit777 Категория: Забавление   
Прочетен: 3195 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 14.06.2015 06:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Една от последните големи пророчици на нашето време – руският феномен Джуна, почина преди дни точно на 66 години. На възрастта, на която родната велика ясновидка Ванга предсказала, че ще си отиде от този свят. Грузинката изпаднала в кома и била прибрана за лечение в болница, където обаче така и не успели да разберат какво є е и да я спасят. Лекарите установили, че имала проблеми с циркулацията на кръвта, но смъртта є остава мистерия.
Джуна потвърди предсказанията за Трета световна война
image

Кончината на Джуна обаче не е била загадка за Ванга още през 80-те години, разкриват близки до родната пророчица, която много уважавала руската си посестрима. В официалната биография на петричката ясновидка е описана случка, при която двете си разменили послания.

 "Аз скоро ще премина вратата между този и онзи свят", предупредила Джуна преди да умре

Любка, сестрата на Ванга, решава да отиде при дъщеря си в Москва, но каза на Ванга, че има желание да се запознае и с Джуна. Ванга казала да се лекува при нея и да й предаде послание: “Поздрави я от мен и й кажи винаги да помни своята 13-а, 16-а, 19-а, 21-ва и 66-а годишнина”. Любка предала поздрава точно, а Джуна, безкрайно удивена, защото с Ванга никога не се били виждали дотогава, разказала нещо наистина невероятно: “На село моето шестгодишно братче падна в кладенеца. Аз бях на тринадесет години. Насъбраха се хора, развикаха се. Аз не мислих много, събрах ръце и се хвърлих в кладенеца. Хванах давещото се дете и го изхвърлих нагоре, а хората го поеха. Чувствах някаква невероятна сила около себе си, която ми позволи с детските си ръце да изхвърля момчето, а и ме държеше на повърхността на водата. Аз останах долу. Хората се уплашиха за мен. Пуснаха някакви железни куки и с тях ми закачиха роклята. През това време аз правех някаква невероятна подземна разходка. Когато ме извадиха от кладенеца, казах, че се чувствам съвсем добре, а в устата си нямах дори една капка вода. Започнаха да ме обръщат с главата надолу, но това беше напълно излишно.

Когато бях на 16 години, един ден се връщах от училище и минах покрай една къща, на която пишеше. “Внимателно, къщата е пред срутване”, аз обаче се проврях вътре и върху мен започнаха да падат тежки греди. Но две от тях се кръстосаха над главата ми и така останах невредима. Разчистваха тази къща повече от 6 часа и ме намериха отдолу под гредите без каквито и да е наранявания.

В деветнадесетата си годишнина, минавайки един ден по една улица, видях в една къща пожар, а в една от горящите стаи се мяташе човек и викаше за помощ. Пламъците бяха много големи и хората се бояха да влязат. Аз протегнах двете си ръце, счупих стъклото на прозореца, хвърлих се вътре, грабнах горящия човек и го изнесох навън. Но нищо опасно не ми се случи. Само ръцете ми бяха нарязани от стъклото и косата ми изгоря.
image  image

image

И когато бях двадесет и една годишна, преди Великден, връщайки се от работа, реших да намина през църквата и да запаля една свещ. Имах тогава дълга коса. Като влязох в храма, я прибрах отзад, но не знам защо тя веднага пламна. А аз бях на около девет метра от свещите”, разказала Джуна. За последната година не отговорила нищо, но й станало ясно какво е посланието на Ванга. Приживе грузинката признава единствено петричката ясновидка като феномен на съвремието и страда дълго след смъртта й.

Загубата на Ванга пък е последвана от втори тежък за Джуна удар – смъртта на сина й. През 2001 г. световноизвестната гадателка и лечителка се заключва в просторния си апартамент на “Арбат”. Решава никога повече да не говори, никога повече да не погледне света. Излиза единствено за да отиде с черния си “Хюндай” до гробището, където лежи нейният без време отишъл си син. Именно неговата смърт преди десетилетия я обрича на монашеска самота. През лятото същата година една вечер Джуна, която може да гадае на всеки друг, но не на най-близкия си човек, е застигната от страшна вест. Вахо е пострадал в катастрофа. Положението му е тежко. В болница е. Скоро след това синът на гадателката почива. Тя обаче е убедена, че той е убит. Сломена, Джуна прави няколко опита за самоубийство, но за неин ужас винаги я спасяват.

“След онзи момент през 2001 година аз забравих за света. Единствената ми връзка с него остана телефонът на Вахо, оцелял при кървавата драма. И досега не съм го изключила. Често му звъня, а когато съм най-зле, пиша на мобилния номер дълги есемеси”, разказва впоследствие гадателката.

Единственото, което прави цяло десетилетие, преди да се роди за нов живот тази година, е да рисува. Картините й са на голи хора. Апропо, подобни фигури рисуваше в края на дните си и нашата Невена Коканова. Жена, изкушена от мистицизма, също както са Ванга и Джуна. Интересното е, че и трите са големи жени, които никога в живота си не са имали безусловна любов.

Преди 4 години, в годината на Дракона, обаче Джуна се завърна. Сменила цвета на гарвановочерната си коса с русоляв, изпънала бръчките, които издаваха нейната възраст. Върна се, за да потвърди страховитите прогнози на Ванга, Петър Дънов и Слава Севрюкова за идващата трета световна война.  
 
Шокиращо предсказание на Джуна: От Украйна ще тръгне разцеплението на света!

Джуна направи разтърсващо предсказание за развитието на събитията в Украйна миналата година и това е едно от последните є пророчества. Прословутата руска ясновидка заяви в ефира на местен телевизионен канал, че пророчествата, направени от Нострадамус и от петричката пророчица Ванга за наближаващата трета световна война след отделянето на Крим, са напълно достоверни. Тя допълни и смразяващото предсказание, че нищо добро не чака човечеството занапред.

Руската ясновидка Джуна Давиташвили е добре позната и в България. През годините тя е правила редица точни прогнози за страната ни, потвърждаващи и тези на Ванга, с която са се срещали няколко пъти.

За разлика от родната пророчица обаче, Джуна притежава невероятна сила, с която може да лекува. Още в годините на СССР мнозина учени подложиха феномена й на различни изследвания, за да разгадаят начина, по който предсказва бъдещето и лекува.

Множество руснаци, сред които и първите държавници в Русия като Горбачов, Елцин и Путин, са се допитвали до нея относно бъдещето на страната. За тяхно огромно съжаление обаче последните є пророчества не са никак обнадеждаващи както за Москва, така и за света. Джуна е категорична, че от разцеплението на Украйна ще стартира и разцеплението на света.

Тя твърди, че във всяка една страна вече тлее по един огромен конфликт, който само чака да бъде разпален. За съжаление всички конфликти ще изплуват изведнъж и ще прераснат във войни. Третата световна война обаче няма да е на един пакт срещу друг, а на малки групи във всяка държава. За сметка на това тя ще е най-пагубната за човечеството и ще продължи твърде дълго. Джуна твърди, че петричката пророчица Ванга също неведнъж е предсказвала, че не оръжията ще затрият хората, а брат брата си.

 Лекувала папа Йоан Павел и пребила Алла Пугачова

 Нейните лековити ръце, в които се крие някаква мистика, когато човек ги зърне, са отнемали болката не само на президенти. Тя не докосва посетителите си с тях, само прави въртеливи движения около проблемната област, която й посочват или сама чувства. От минута на минута на човек му става все по-топло. Заради мощната й биоенергия е. След 10-15 минути пациентът вече изпитва истинска жега, от 10-15 см ръцете на Джуна парят. Разказва го от собствен опит позабравеният у нас, но все още работещ в Русия български певец Бисер Киров.

Самият Федерико Фелини прекарва по-голямата част от престоя си в Москва в апартамента на Джуна. Двамата не могат да се наговорят по цяла нощ. Нейна гостенка и приятелка е и известната актриса Настася Кински. Робърт де Ниро също се доверява на дарбата й, както и покойният папа Йоан Павел Втори.

Съветските и руските звезди също са постоянно присъствие при Джуна. Тя спасява Йосиф Кобзон след изключително тежък радикулит с невероятни болки, толкова силни, че изпада в безсъзнание – а може би кома.
image

Само една жена е във война с нея. Алла Пугачова. Джуна я пребива с масивен кристален пепелник в момент на дива ярост, защото певицата е дръзнала да прекъсне грузински тост, който вещицата се опитва да вдигне. Тостът се сторил на Алла Борисовна твърде дълъг, а тя не обичала да не бъде център на купона. Срязала през средата Джуна: “Хайде, ма, приключвай с тия глупости – дай да пием”. И си изпатила. Буквално до кръв. В този миг към нея полетял пепелник, който я халосал по главата.

“Страшна съм в гнева си – като всички грузинци”, заключава Джуна.
image
 Лечителката Джуна бе погребана на Ваганковското гробище във военна униформа












Гласувай:
11



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mit777
Категория: Туризъм
Прочетен: 2602377
Постинги: 752
Коментари: 280
Гласове: 952
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031