Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2021 13:14 - Фобия от голи охлюви. Характерно антиваксърско душевно разстройство.
Автор: dobrodan Категория: История   
Прочетен: 1895 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 25.11.2021 13:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   https://bgkids.hallowedgaming.com/experts/strahuvam-se-ohljuvi-sveti-pomoshh-i-konsultirane.html

 Не знам защо, но аз много се страхувам от охлюви и охлювите ме плашат ужасно. Родителите ми и много от приятелите ми не ме разбират, но, когато видя на улицата охлюв или плужек  аз усещам как всичко вътре  в мен се свива (в определени ситуации това може да бъде много приятно за страхливеца, б. м.), ускорява ми се пулсът и паниката идва, аз искам да плача и да крещя от ужас. Вече не се страхувах от нищо друго, даже от себеподобните си. Дори показването на тези животни на картинка ме кара да се чувствам зле. Имах кошмари, сякаш съм легнал в тревата и тя беше пълна с голи охлюви (тук трябва да се обърнем към чичко Фройд), след това не можех да спя почти цяла нощ, мислейки за тях и кръвта се качи в главата ми. Това изглежда да е глупост, но с такава фобия аз се страхувам, че е от характера ми, страхувам се от тревата, страхувам се да изляза в дъжда, дори не мога да отида в собствената си градина да набера билки (живея в частен дом). Дори и на 12 години аз се опитах да преодолея страха, бях приятел с едно момиче, което обичаше да събира охлюви, тя и аз отидохме до гредата, а аз ги опипах, доколкото е възможно, докато ги гледах, но от това се почувствах още по-болен и в крайна сметка започнах да се страхувам от тях още повече, въпреки че като дете според разказите на родителите ми аз съм обичал охлювите и дори съм ги събирал. Просто не знам какво да правя с този страх.

Психолозите още не са дали отговор на този въпрос. Както обикновено, потърсих качествен източник на информация в БГ-Мама :). Ето какво пише АфРоДиЗиаЧкА - Ентусиаст

 

  # 3730 юли 2012, 02:55 ч.   А    
  • Мнения: 129
  Изпитвам ужас от змии и големи височини. Адски ме е гнус от охлюви, голи охлюви, червеи, гъсеници, стоножки и подобни. Случвало се е при вида на огромен гол охлюв да повърна  image
Моята майка ми е разказвала, че като малка съм изпадала в истерия ако някой брадат мъж се приближи до мен. А сега обожавам мъже с бради. Действа ми неописуемо възбуждащо и магнетично  image

Вуала, мосю. Намираш си мъж с брада и страхът от охлювите повече няма да ти е проблем. Както и ти на нас. Неговият гол охлюв ще ти помогне да забравиш за другите.

Долу двата клипа са заснети поръчково за преодоляването на страха от охлюви.
Вторият е награда специално за далия ми повод да напиша тази статия.

Охлюв гол ме гони, мамо, охлюв гол ме стига и спринцовка, мила мамо, със Пфайзър надига..... :)!


 






Гласувай:
7



1. marana69 - ...направо, я записвам за Психоанализа...3х седмично, 6 мес..като Начало..
25.11.2021 13:18


Имах кошмари, сякаш съм легнал в тревата и тя беше пълна с голи охлюви
(тук трябва да се обърнем към чичко Фройд)
цитирай
2. vacsine - Изобщо, голият охлюв е много пол...
25.11.2021 13:33
Изобщо, голият охлюв е много полезно нещо за антиваксърките и склонните към хистерия.
А за някои "уЧени" пак да поясним - охлювите не се самооплождат :)
цитирай
3. dobrodan - По едно време хайверът от охлюви се приемаше като
25.11.2021 13:42
невероятно полезен за кожата продукт. Бяха почнали да правят ферми и да събират яйца. Оказало се, че мъжете със страх от охлюви успявали да им извадят хайвера по-бързо и от най-добрите берачки. Това била причината да затворят фермите :). Питам се дали пък в цялата работа няма пръст някой, когото познаваме?
цитирай
4. vacsine - невероятно полезен за кожата пр...
25.11.2021 13:57
dobrodan написа:
невероятно полезен за кожата продукт. Бяха почнали да правят ферми и да събират яйца. Оказало се, че мъжете със страх от охлюви успявали да им извадят хайвера по-бързо и от най-добрите берачки. Това била причината да затворят фермите :). Питам се дали пък в цялата работа няма пръст някой, когото познаваме?

И аз почвам да се чудя. Склонен съм да приема, че е замесен :)
цитирай
5. planinitenabulgaria - Хиляди жени бяха осакатени от 5 G мрежата и посре от ваксините.
25.11.2021 14:34
Поместил съм постинг на тази тема: https://planinitenabulgaria.blog/politika/2021/10/13/i-az-da-vzema-strana-po-kovidisteriiata.1783915
цитирай
6. dobrodan - Знам, Коста. Ефектът бил безкраен оргазъм на всеки 30 секунди.
25.11.2021 14:44
Едва ги спасили, горкичките. Ваксина плюс 5G било нещо страшно, направо се обезводнили за броени часове. Чакай да видиш като се прихване графенът, малеей......
цитирай
7. tonsun - Да ревеш ли, да се смееш ли или да в...
25.11.2021 16:13
Да ревеш ли, да се смееш ли или да вземеш да начукаш по един гол... о'люФ на всеки малоумник, дето разпространява идиотщини?!?
Баси, затъпялото и безпросветно поселение, което дори не си дава сметка, какви вреди нанася на хората с невежеството си.
цитирай
8. dobrodan - Обикновено присмехът сработва.
25.11.2021 16:17
При нас обаче все едно дъжд вали...... Това съвест, срам, неудобство.....тия да си ги нямаме.....
Мисля, че е време за вариант В.
цитирай
9. notfun - ..Панацейната полиЕлейност, от зад Кулисите, и тя с Непорочното заНятие, ще ме плаши)
25.11.2021 18:40
1. panazea - Щом фънката се тръшка , Рассо..
18:25
значи си на прав път !

Няма, кой да обърка Функа, най малкото, не е тук ))
цитирай
10. dobrodan - На тоя дует мога само да напомня една приказка.
25.11.2021 18:53
Чудом се чудят умници юнаци.

— Бре, де му на Гюро главата?

— Ама той имаше ли глава?

— Мисля, че имаше.

— Па аз мисля, че нямаше.

— Имаше.

— Нямаше.

Скарали се умници юнаци и не могат да решат — имал ли умник Гюро глава, или нямал! И отишли да питат булка Гюровица. Почукали, потропали на вратата:

— Излез, излез, булка Гюровице, да ни кажеш — имаше ли Гюро глава, или нямаше!

Излязла булка Гюровица, почесала се, помислила, па рекла:

— Не знам!

— Ка-ще да не знаеш? Помисли си!…

— Е, знам ли… За Великден Гюро си капа купува, та трябва да е имал глава.
цитирай
11. mt46 - ...
25.11.2021 20:01
Охлювите са безобидни. Само дето ми ядат ягодите... Хващам ги с голи ръце... :)
цитирай
12. tonsun - Охлювите са безобидни. Само дето ми ...
25.11.2021 22:24
mt46 написа:
Охлювите са безобидни. Само дето ми ядат ягодите... Хващам ги с голи ръце... :)


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

mt46! (hi) :))))))))))
Те всите "о'люви" се ловят с голи ръце, ама някои не са толкова безобидни:)))))))))

Прощавай! (bow)
Включи ми се "мръснишкото" подсъзнание!:)))))))))))))))))))))
цитирай
13. hristiqnskaprosveta - Голия охлюв...
01.12.2021 13:59
... най - вероятно се е пъхнал в дупката на гъза ти и си е направил там убежище, сега те дразни приятно и ти доставя наслада, очакваш още един такъв да ти влезе в задника нали хомо- добродане?
цитирай
14. dobrodan - Хомо ще викаш на мъжа си, на мен само кавали ще ти дам да ми въртиш.
01.12.2021 14:15
Попе, щи набия скиптъра чак до панкреаса, ако много се обаждаш.
Като няма кой да ти обърне внимание (щото си безумно тъп), при мен ли си търсиш?
Аз обръщам хастари, не внимание. Много обичам попските.
Ти май това вече го знаеш?
Аре чиба оттука, тая седмица си дежурен по долап.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dobrodan
Категория: История
Прочетен: 1043634
Постинги: 381
Коментари: 4984
Гласове: 4143
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031