Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2021 22:44 - Реципрочност на поведението..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 660 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Поредният заучен модел.Хората отвръщат със същото, което са получили, а така реално, с какво са по-добри от другия? Още от деца ни учат, отвърни на удара с удар, което е изключително нелогично. Око за око, зъб за зъб..и накрая и двамата остават без очи и зъби..и кой е победителя? Губят, докато печелят..ама то печалба реално няма, има само загуби.
Днес докато шофирах, един господин взе да ми свирка, пеняви, ръкомаха..Спрях, спря и той..Слиза, един такъв наперен, боен, ръкомаха..Отворих прозореца и с най.чаровната усмивка го попитах пробрем ли има?..Малиии отвя ме вятъра от думи..била съм го засекла..отнела съм му предимство. Макар и да не е точно така, защото имаше време и тир да мине..но му казах "добре, извинявай", а това, че той беше крив и за себе си и за света е друг въпрос. Та извиних се аз, а той шах! А сега де..не върви да продължава да вика, не върви и да омекне..щото допреди минута беше бате Арни..и онемя. А аз си стоя кротко и го гледам. По едно време се освести, захили се..и да видиш ти..и той се извини, макар че въобще не го очаквах..
Та примера ми е точно за реципрочност на поведението и как хлътваме и се подаваме на чужди емоции и настроения. Ако бях отвърнала със същото, а доскоро го правех..нервирах се, бълвах змии и гущери, заяждах се..щеше да стане мазало..а сега двамата се разделихме с усмивка и извинение..
Та, реципрочност на поведението..много има какво да се мисли по това. ) Не случайно и в Библията е написано, ударят ли те, подай си и другата страна..първият удар може и да е случаен, под емоция, гняв, но направят ли го втори път..е не е казано какво ще последва нататък..: )))
Лека от мен..








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
07.09.2021 12:08
Добър урок!
Истината се крие в камерата, но дълга и широка става, ако я търсиш... Ето един мой случай:
Спускам се по бул. Черни връх към кръстовището на гърба на НДК. Е, този път не сбърках! Обикновено го наричам ДНК. Там има варианти: да завиеш най-вляво по бул. България. да се наредиш за отклонението към Пирогов, да се строиш за към Витошка или да продължиш напред към Патриарха. Аз се нареждам за покрай Пирогов. по средата. До мен застава чисто нов черен джип Мерцедес. Светна зелено, потеглям с космически синьото Саабче, а джипът отдясно ме блъсна след няколко метра. Спряхме другите коли да ни отминат и се отстранихме до тротоара да не пречим. Слиза снажен младеж от джипа, поглежда си задната лява алуминиева джанта и установява, че е с дълбока "рана", а моят преден десен фар, гледано откъм волана - счупен. "Какво ще правим сега?" - пита джип-шофьорът. "Ще се обадим и ще изчакаме полицията." - отговарям. "А-а, така ли? Значи аз съм виновен!" - рече, метна се на джипа си и форсира по бул. България. Не запомних номера му… Извод: не е застанал в правилната най-лява лента. Това е! Няма значение каква кола караш, а каква ти е културата... Не зная дали телеграфното ми описание е разбираемо, но твоят случай, Ани, е пример за подражание.
цитирай
2. anetta - Е неее,
07.09.2021 13:04
не съм идеална, не ме товари с този товар, ще ми тежи много. Напротив, имало е периоди в живота ми, в които съм губила контрол над себе си..и образа ми тогава хич не е бил идеален : ))). Може би единственото ми оправдание, за пред себе си е, че бяха доста трудни и тежки времена за мен..и трябваше на няколко пъти да се науча да живея пак.. излизайки от пепелта. Минало. Убедена съм, че сега и утре ще е друго..
А иначе шофирането в София си е забавление, стига да не се дразниш.. Сега се прибирам от пазар. Влязох в една уличка и изненадаа.. боклучийската кола пред мен. Не мога да я заобиколя, трябва да чакам. Отначало подскочих и усещам как нетърпението и яда се надигат.. но ги осъзнах.. и веднага промених мислите си, изгасих колата и ги гледах как вдигат контейнерите.. ми че то било интересно..: ))) Имало ръчка, която се дърпа за да се изсипе боклука в камиона.. ето..научих нещо ново..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313878
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031