Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2013 13:56 - Нещо непознато и далечно на българина - Бог
Автор: nadejdata Категория: Други   
Прочетен: 1397 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 18.11.2013 15:05


Здравейте !    Първо да се представя на 22 години съм , от град Русе (не мисля ,че името ми е важно М.М.). Скоро отворих профила си в блог.бг ,защото имам голямо желание да пиша тук на тема ,която ме вълнува и ми е болно ,че повечето хора може би няма да проявят интерес към това ,може би "маловажно" за тях нещо... а каква е темата ли? Темата е Бог ... сега ,като че ли виждам как ми е сложен етикета сектант или болен мозък... е имам малка надежда ,че може би ще има някой ,който да го прочете и да се замисли ... само 1 да го прочете и да го заинтригува ,ще съм радостен ,въпреки че може би аз никога няма да разбера кой е .   image   Аз посещавам ЕПЦ - ЕВАНГЕЛСКА ПЕТДЕСЯТНА ЦЪРКВА. Повечето хора имат отрицателно мнение за този клон на християнството без дори да знаят как протича едно евангелско богуслужение и какво е учението на този тип църкви.   Е секта не е ! В това бъдете сигурни! В Америка големият процент от вярващи са точно евангелисти или така наречените протестанти . За повечето хора е странно как може в църквата да няма икона или свещ, която да запалят ,за да се помолят пред Бог ,но истината е ,че не е нужно да палиш свещ или да се молиш пред някакво си човешко творение ,което е иконата... в тези църкви има само един проповедник наречен пастир или пастор ,който проповядва божието слово на разбираем български език ,за да може Евангелието да достигне до сърцето и ума на човек ,а не само до ушите му както е в православната църква.. нищо лично към православието ,но аз лично не виждам къде в православните храмове е Бог.. старобългарски и славянски молитви.. липса на проповед.. литургии, литургии ...а къде е проповедта ?  защо не с е проповядва божието слово .. защо са измислени човешки закони и правила? защо православните свещеници се молят и почитат различни светци като например Иван Рилски ,Св. Никола , Света Богородица и др.  image В словото си Бог не един път е повелил на вярващите да отправят своите молитви и нужди само към Него . Само Той е този, който може да отговори на молитвите, защото всичката сила е Негова и всичко е в неговите ръце! Дори майката на Господ Исус Христос е жена като всички , да ние я обичаме ,защото тя бе избрана праведна и благословена между жените , на нея Бог даде да стане майка на Спасителя ,който Той ни изпрати и пожертва заради нашите грехове, но в никакъв случай тя няма роля на едва ли не богиня или светица ,която може да изпълни нечии желания. Тя е благословена и личност ,чрез която Господ е пратил своят син ,за да бъде Той спасение за душите на всички ,които се покаят и го приемат за свой личен спасител.     За възникването на тази църква няма да ви говоря ,тъй като не искам да излагам исторически факти за християнството ,а да се опитам да ви обясня няколко причини, поради които трябва да вярваме в Бог.   Как е възникнало човечеството? От маймуните ли сме произлезли ха-ха .. Не знам ,но личното ми мнение е ,че от много  четене и науки Дарвин е навредил на човечеството, вместо да допринесе .. защото има хора, които вярват на неговата теория за еволюцията .. жалко..   За мен истината е една има един създател и Той се нарича Господ. Той е нашият небесен баща и винаги сме под негова закрила.. сега ще си кажете ако има Бог няма ли да цари справедливост и хармония .. е  не е толкова просто, Бог ни е дал воля ,за да можем сами да вземаме решения ,като земния живот е изпит, на който ние сме подложени .. който издържи на изпита, тоест  е угоден на Бог и изпълнява словото му ,като вярва и знае ,че Той е единственият създател ,който е изпратил Исус ,за да понесе греховете ни на кръста и не ние да изпитаме болката и срама на разпятието , а Той лично го е изпитал ,за да ни избави от мъките и страданията ,защото ни  обича. Какво се случва обаче с хората ,които не го приемат.. за това ми е много трудно да говоря ,защото знам отговора.. а и съм сигурен ,че се досещате какъв е той.. Но искам да кажа на всеки ,който по някакъв начин се чуди и търси истината за Господа.. Опитайте от Исус само няколко минути и няма да искате да го забравяте .. опитайте от милостта и любовта на Христа ,който понесе наказание вместо теб? не си ли струва? Ами ако говоря истината? Какво ще загубиш ако пробваш да се помолиш на Бог ... Просто се помоли ,ако за теб е непознат вземи Библията и там ще го опознаеш по-добре.. Вижте аз не казвам и не натяквам на никого да отиде в евангелска или каквато и да е била църква .. моята цел е просто ако мога поне няколко души да накарам да опитат от Исус ,защото аз лично съм опитал от тази голяма любов ,която Бог ми дава... Той ни обича пробвайте да се помолите ,защото Той е казал ,че когато поискаме нещо силно и от сърце и го представим пред него отговорът няма да закъснее.. Молете се силно и бъдете сигурни ,че Той е милостив на сърце и винаги отговаря на молитвите ни.. иска само 1 да вярваме ,че притежава силата да ни даде всичко на момента и няма пречки пред Неговата сила и мощ.   И като за последно в тази публикация да ви кажа ,че аз не претендирам, че ЕПЦ е истинската църква или ,че само петдесятните ще се спасят.. за мен няма истинска църква поради простата причина ,че Исус сам казва : "Аз съм пътя ,истината и живота" .. само чрез Христа можем да бъдем спасени и аз вярвам ,че от всяка една деноминация ще има спасени. Причините, поради които посещавам ЕПЦ са, че за мен най-правилното богуслужение е петдесятното ,защото го намирам най-близко до богослуженията на църквите, в който апостолите са проповядвали без икони без свещи и светии ,а само с 1 път към небесата - Исус Христос и никой друг!

Ако някой се е заинтригувал и има въпроси нека  ми пише и в следващите публикации ще отговоря на въпросите :)

Бог да ви благослови.
 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг

1. veloza - https://www. youtube. com/wat...
12.04.2015 09:30
https://www.youtube.com/watch?v=mga4_m3NIE4
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nadejdata
Категория: Други
Прочетен: 9764
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031