Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2015 08:51 - Чалга - "ЧОК ПАРА "на Адриана
Автор: mit777 Категория: Музика   
Прочетен: 2722 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 16.01.2015 09:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Красивата фолк изпълнителка Адриана представя своя хит. Песента е озаглавена „Чок пара” и от една година се върти по музикалните телевизии.

Проектът е дело на Дидо Калпаков (музика), Мартин Биолчев (аранжимент), а текстът е написан от Петър Петров и Йордан Гергов. Идеята за думичките в „Чок пара” е на самата Адриана, но тя решила да се довери на професионалистите.
image
image

Видеото към новия хит на звездата е режисирано от Ненчо Касъмов. Специално участие в лентата взима и Коце Ламята, който се изявява като умел танцьор.
Ето и текста на песента:

Ела и се разбиват с мене до зори .
Ела и начерта и ми две дълги и ми наливай по - бързо.
Сипвай baby.

Лошо ти се пише на купон мирише почва да ме хваща адски бързо .
Няма да заспивам направо ще наливам докато бутилката не свърши . 
Лошо ти се пише на купон мирише почва да ме хваща адски бързо .
Няма да заспивам направо ще наливам ще се пие като за последно . 

Пали колата baby и ме отведи вади парата baby да трошим .
По всички маси да се леят чаши хайде налей ми и на мен . 

Лошо ти се пише на купон мирише почва да ме хваща адски бързо .
Няма да заспивам направо ще наливам докато бутилката не свърши . 
Лошо ти се пише на купон мирише почва да ме хваща адски бързо .
Няма да заспивам направо ще наливам ще се пие като за последно .







Тагове:   хит,   песен,   пара,   Адриана,   чок,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mit777
Категория: Туризъм
Прочетен: 2623539
Постинги: 752
Коментари: 280
Гласове: 953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930