Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 13:45 - Приятелка на Джуна проговори сензационно - каква е връзката между руския феномен и Ванга и от какво умря лечителката?
Автор: mit777 Категория: Други   
Прочетен: 1437 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 01.08.2015 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Два месеца минаха от смъртта на легендарната Джуна, която си отиде на 8 юни. Последната от т.нар. големи лечителки и ясновидки бе призната от родната Ванга за феномен и е лекувала от съветския лидер Леонид Брежнев до американския актьор Робърт де Ниро и италианския баптист Марчело Мастрояни. Церителката също е свързана и с това, че е идвала в България и е помагала на наши сънародници, като бе с топли чувства към страна ни.
image

 Една от най-близките приятелки на Джуна приживе - Анелия Иванова,  разказва каква е връзката между рускинята и Ванга, от какво почина лечителката. 

 Интервю на Явор Белчев

 - Г-жо Иванова, как имахте честта да се запознаете с такава легенда като Джуна?

 - Преди време работихме със съпруга ми 10 години в Москва. Там се запознах случайно с Джуна. След това нещата се развиха в едно добро приятелство.

 - Постоянно се спекулира, дори след смъртта й, за силата, която е имала, за да лекува болни хора. Кажете каква е истината?

 - Всеки може да си разказва неща, които е чул или чел. Но аз мога да говоря от гледна точна на това, което съм видяла и на което съм присъствала. Джуна не можеше да излекува всички, защото има болести, които не могат да се излекуват. Но аз съм свидетелка на доста интересни неща. Тя е помагала на страшно много хора. Излекувала ги е с нейното био поле, което е доста по-високо от на нормалните хора.

 - Ще разкажете ли някоя конкретна история за излекуван човек от Джуна?

  Да, ще разкажа. Историята е лично с мен. Преди време се изгорих от газова печка на лицето и лявата ръка. Първоначално ме лекуваха в болница за изгаряния в Москва. Но там ми казаха, че ще останат белези и да продължавам да се мажа с мехлемите и кремовете, които ми бяха дали. Не вярвах много в лечения, като това на Джуна, но реших да отида при нея. Не мога да кажа точно след колко сеанса, но тя направи така, че да нямам никакви белези по мен, както и никакви други поражения. След това, отидох при лекарите, които ме лекуваха и им казах, че не те, а Джуна ми е помогнала. Тогава тя беше много противоречива личност. Едни я приемаха, други – не.
image

  Каква е връзката й с България? Идвала ли е тя в страната, както се твърди в публичното пространство?

 - Не, никога не е идвала в България. Аз и тя станахме близки, защото нейният син беше на годините на моя голям син и заедно си гледахме децата, защото живеехме наблизо. Тя никога не е имала намерение да идва в България.

 - Друга тема, по която много се спекулира. Джуна познавала ли се е с Ванга? Каква е връзката между тях?

 - Лично на мен Джуна ми е споделяла една фраза, която повтаряше често: „Ние с Ванга сме феномени, но ние не сме от един профсъюз. Тя е в една посока, аз съм в съвсем различна посока.” Ванга предсказваше и предвиждаше. Джуна също имаше някакви видения, но не предсказваше някакви кой знае какви сериозни неща. При нея лечението беше на изключително високо ниво. На времето знам, че Ванга беше изпратила при Джуна майка с дете. След това пък Джуна беше изпратила при пророчицата някакви хора. Но това са не повече от няколко случая.

 - Значи Джуна и Ванга никога не са се виждали.

 - Не, никога. Това мога да го потвърдя с чиста съвест. Много пъти с Джуна сме говорили да дойде до България. Но тя казваше: „Аз ще загубя много време и темпо да дойда до България само, за да я видя”. Джуна не беше човек, който да ходи и да се разхожда. Тя живееше единствено и само заради хората, за да ги лекува. На не малко хора това им се струва почти невероятно, но тя не си губеше времето да ходи по екскурзии. Ако е ходила някъде това е било по работа или да лекува някого, но не много често.

 - Каква е истината за смъртта на Джуна?

 - Един ден, след като тя почина, аз разбрах за трагедията и се обадих на една жена, която в последните години беше близо до нея, но не ме познаваше. Аз й се представих и тя веднага се сети за мен, защото Джуна имаше тефтер, в който имаше телефоните на близките си приятели. Исках да разбера от какво е починала, защото знам, че тя нямаше заболявания, дори лекарства не взимаше. Единственото нещо в ущърб на здравето й беше, че тя пушеше много цигари. Хранеше с малко.

 С нея последно бяхме се чули през месец март. Та жената, която е била до нея в последните й дни, ми каза, че Джуна е получила аневризъм на сънната артерия и са й направили пластика. Но след 3-4 дни тя е починала точно от операция на сънната артерия.

 - С какво ще запомните Джуна?

 - За мен срещата с нея беше един съдбовен момент в моя живот. Радвам се, че успях да се докосна до такава безкористна жена, която никога не искаше пари или други неща за добрините, които правеше.
Вижте съветите на Джуна при високо кръвно




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mit777
Категория: Туризъм
Прочетен: 2616309
Постинги: 752
Коментари: 280
Гласове: 953
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930